Forum Wieszający się thermomix tm5 - 3 razy po serwisie
Poprosimy o opisanie sytuacji na kontakt@vorwerk.pl.
Witam. Urządzenie kupiłem w 2017 roku i mam z nim już od około roku ten sam problem- wiesza się praktycznie przy każdym gotowaniu. Próbowałem przywracać je do ustawień fabrycznych, to samo robić z cook key, aktualizowałem oprogramowanie i w końcu zgłosiłem usterkę do serwisu. Aktualnie jestem już po trzech serwisach i ciągle to samo. W trakcie serwisowania po 2 pierwszych razach na karcie z serwisu miałem zapisaną wyłącznie kontrole urządzenia że wszystkie elementy ok. Przy drugim serwisie zauważyłem że zostało mi zaktualizowane oprogramowanie o czym na kacie nie było słowa, no wykonano jeszcze kalibrację wagi. Za trzecim razem myślałem że padnę- wyczyszczono mi wyświetlacz (dodam że urządzenie nigdy nie było zalane i wogóle ma swoje miejsce w kuchni z którego nie ruszam go na centymetr). Obecnie czekam na kolejny serwis a okres gwarancyjny niedługo mi minie. Macie jakieś pomysły jak wyegzekwować z serwisu skuteczną naprawę? Ewentualnie gdzie dalej interweniować?
Tak to wygląda:
https://photos.app.goo.gl/ymTChCVAEz428fBQ9?fbclid=IwAR2MAHYB2dgEKGWMeCO-sXCTXPROFxl8BI-CMgSfsXuTOSBNxlvaL_WrlaY