Forum Zapobiegawcza informacja o Thermomix® 31 / Przedłużenie gwarancji o dodatkowy rok
W przypadku kiedy coś niepokojącego dzieje się z urządzeniem, zawsze prosimy o kontakt z naszym serwisem https://thermomix.vorwerk.pl/uslugi/formularz-zgloszenia-serwisowego/.
Od czasu wymiany uszczelki kilka lat temu, zaczął co jakiś czas pojawiać się błąd 52. I to nie po zatrzymaniu TM31, ale nawet zaraz po uruchomieniu. Trwa to juz kilka lat. Jest, potem znika. W sobotę zerwały się noże. Czyżby ten niezawodny sprzęt się sypał? Nie wyobrażam sobie kupić TM5, bo z tego, co czytam jest bardzo awaryjny. Moja opiekunka, cały czas mi wmawia, że za szybko otwieram naczynie. Tylko dlaczego błąd pojawia sie nagle podczas mieszania? Proszę o diagnozę.
Pozdrawiam.
Doskonała jakość oraz zadowolenie klienta stanowią najwyższy priorytet dla firmy Vorwerk. W imieniu Vorwerk Elektrowerke GmbH & Co KG chcielibyśmy poinformować o podjętych środkach zapobiegawczych.
Aktualizacja: Informacja listopad 2015
Intensywne testy, przeprowadzane przez nas okresowo, wykazały, że uszczelka pokrywy naczynia miksującego w niektórych urządzeniach może nie działać prawidłowo. Jeśli Thermomix® TM31, który posiada jedną z takich uszczelek, jest ustawiony na wysokie obroty, np. podczas miksowania gorących potraw, następnie natychmiast i/lub szybko zostanie otwarta pokrywa naczynia miksującego, zmiksowane gorące składniki mogą rozprysnąć się na zewnątrz naczynia. Może to doprowadzić do oparzenia.
Natychmiast po stwierdzeniu problemu ustaliliśmy okres, w którym wyprodukowano wadliwe egzemplarze (październik 2012 - maj 2014) i zwróciliśmy się z prośbą do wszystkich potencjalnie dotkniętych tym problemem klientów, aby ze względów bezpieczeństwa wymienili uszczelkę pokrywy swojego urządzenia. W ostatnim czasie okazało się jednak, że kwestia ta może dotyczyć także niewielkiej liczby urządzeń wyprodukowanych po maju 2014 r.
Urządzenia te można zidentyfikować na podstawie numeru seryjnego, który znajduje się na płytce umieszczonej na spodzie urządzenia. Jeśli Państwa numer seryjny mieści się w zakresie 124231XX – 143231XX, zostanie do Państwa wysłana bezpłatnie nowa, zielona (dla lepszego rozróżnienia) uszczelka pokrywy. Kwestia dostarczenia nowej uszczelki nie wymaga dodatkowych działań z Państwa strony, jak również uprzedniego kontaktowania się z firmą Vorwerk czy przedstawicielem.
W celu wykluczenia jakiegokolwiek ryzyka, do momentu otrzymania nowej uszczelki, zwracamy się do Państwa z prośbą o ścisłe przestrzeganie następujących instrukcji, za każdym razem, podczas używania urządzenia Thermomix® 31, aby uniknąć możliwości poparzenia:
1. Po zakończeniu pracy urządzenia na wysokich obrotach (wyższych niż poziom 4), pokrętło obrotów należy najpierw przekręcić do poziomu 1.
2. Pokrętło obrotów należy pozostawić w tej pozycji przez 3 sekundy.
3. Następnie pokrętło obrotów należy ustawić na oraz ostrożnie otworzyć pokrywę.
Postępując zgodnie z powyższą instrukcją, w międzyczasie, będą Państwo bezpieczni podczas używania urządzenia Thermomix® 31
Jeśli Państwa Thermomix® nie jest narażony na potencjalną usterkę, co oznacza, że numer seryjny jest poza wymienionym zakresem, Państwa pokrywa naczynia miksującego powinna działać prawidłowo. Tym samym wymiana uszczelki naczynia miksującego nie jest konieczna.
Przedłużenie gwarancji o dodatkowy rok
Ponadto, Vorwerk przedłużył o dodatkowy rok gwarancję na wszystkie urządzenia Thermomix® 31, które zostały wyprodukowane począwszy od 42 tygodnia 2012r. To oznacza, że wszystkie urządzenia Thermomix® 31 posiadające numer seryjny zaczynający się od 124231XX objęte są przedłużoną gwarancją. Aby było prościej, klient nie musi nic robić. Nasz Dział Obsługi Klienta wie, że Pani/Pana urządzenie jest objęte przedłużoną gwarancją.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt na adres e-mail: info.thermomix@vorwerk.com
Pytania i odpowiedzi
1. Kiedy otrzymam zieloną uszczelkę?
- Zielona uszczelka zostanie dosłana do końca grudnia 2015, do wszystkich klientów, których urządzenie zostało wyprodukowane po maju 2014. Nie jesteśmy w stanie określić kiedy dokładnie otrzymają Państwo uszczelkę.
2. Odkupiłam/odkupiłem mój Thermomix® 31 od kogoś lub dostałam/dostałem go w prezencie. W jaki sposób otrzymam nową uszczelkę?
- W celu zagwarantowania nienagannej pracy Państwa urządzenia, wszystkie egzemplarze o numerach seryjnych od 124231XX do 143231XX, mogą być użytkowane wyłącznie z zieloną uszczelką.
- Może Pan/Pani sprawdzić, czy dane urządzenie zostało wyprodukowane w tym okresie, przeglądając numer seryjny na tabliczce znamionowej na spodzie urządzenia. Jeśli numer seryjny zawiera się w przedziale od 124231XX do 143231XX, zapobiegawczo należy używać Thermomixa TM31 wyłącznie z zieloną uszczelką.
- Proszę wysłać nam na adres e-mail: info.thermomix@vorwerk.com swoje nazwisko i adres korespondencyjny. Chcąc zapewnić odpowiednie środki zapobiegawcze, wyślemy bezpłatnie nową uszczelkę pokrywy. Prosimy wymienić szarą uszczelką na zieloną uszczelkę, dotychczasową prosimy zutylizować ze zwykłymi odpadami domowymi.
3. Sprzedałam/sprzedałem lub oddałam/oddałem mój Thermomix® 31. Czy muszę coś robić?
- Proszę wysłać nam na adres e-mail: info.thermomix@vorwerk.com nazwisko nabywcy/odbiorcy i jego adres korespondencyjny. Chcąc zapewnić odpowiednie środki zapobiegawcze, wyślemy tej osobie bezpłatnie nową uszczelkę pokrywy.
- Osoba, która kupiła/otrzymała urządzenie może się również z nami skontaktować bezpośrednio (info.thermomix@vorwerk.com)
4. Nie otrzymałam/otrzymałem listu, ale kupiłam/kupiłem swój Thermomix® w tym roku/w zeszłym roku/dwa lata temu. W jaki sposób otrzymam nową uszczelkę??
5. Z kim muszę się skontaktować, aby przedłużyć gwarancję?