Forum Mocno zawiedziona fanka TM

Rozszerz wyszukiwanie
Filtry

  • Aktywność
  • Data

Anuluj
Wyników na stronę:

8 odpowiedzi | Ostatni wpis

Dziś ma przyjechać serwisant. I tutaj muszę powiedzieć, że pomogła właśnie interwencja przedstawicielki. Nie sądziłam, że zgłoszenia od właścicieli TM są jakby gorszej kategorii od zgłoszeń przedstawicieli. Gdybym wiedziała, dzwoniłabym od razu do swojego przedstawiciela. ale czy tak trudno jest wykonać telefon i zgłosić awarię? Po co mam zawracać głowę przedstawicielce, skoro instrukcja zgłaszania problemów jest bardzo czytelna. No ale (tfu!) na przyszłość będę wiedziała.

Mam nadzieję, że już dzisiaj będę mogła wrócić do dokończenia przetworów i swojego "normalnego" życia z TM w tle. 

 

 


Dziś ma przyjechać serwisant. I tutaj muszę powiedzieć, że pomogła właśnie interwencja przedstawicielki. Nie sądziłam, że zgłoszenia od właścicieli TM są jakby gorszej kategorii od zgłoszeń przedstawicieli. Gdybym wiedziała, dzwoniłabym od razu do swojego przedstawiciela. ale czy tak trudno jest wykonać telefon i zgłosić awarię? Po co mam zawracać głowę przedstawicielce, skoro instrukcja zgłaszania problemów jest bardzo czytelna. No ale (tfu!) na przyszłość będę wiedziała.

Mam nadzieję, że już dzisiaj będę mogła wrócić do dokończenia przetworów i swojego "normalnego" życia z TM w tle. 

 

 


Witaj elluchna,

ustosunkowując się do wypowiedzi, wiedz, że respektujemy prywatność każdego Klienta Vorwerk oraz użytkownika forum i nie ujawniamy do publicznej wiadomości danych personalnych.

Przepraszamy, że odniosłaś wrażenie, że ukrywamy szczegóły naszej korespondencji.

Mamy nadzieję, że wkrótce Twój Thermomix będzie sprawny i będziesz mogła cieszyć się gotowaniem.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Hmm..."Spokojnie, bo przecież pani na prezentacji informowała o super serwisie, opiece posprzedażowej"...informowała,bo z pewnością była święcie przekonana że takowe istnieją i funkcjonują bez zarzutu.Niestety,proszę mi wierzyć że przedstawiciele firmy Vorwerk a zwłaszcza byli przedstawiciele nie są wcale traktowani lepiej.Od dłuższego czasu Vorwerk zaczyna słynąć z lekceważenia klientów i przedstawicieli,oraz totalnej ignorancji wobec problemów zgłaszanych zarówno mailowo jak i telefonicznie,czy nawet listownie.Sama jestem świetnym przykładem ...od 6 tygodni czekam na zajęcie stanowiska firmy wobec rażącego zaniedbania,na skutek którego moje dane osobowe w tym dane wrażliwe,popłynęły w Polskę do zupełnie obcej osoby,nie będącej nawet nigdy przedstawicielem firmy.Ujawniono bardzo prywatne dane i co??? i nic,cisza i totalna ignorancja.Mimo licznych prób kontaktu,firma uporczywie ignoruje problem.


Z wiadomości prywatnej, otrzymanej od Przepisy Thermomix dowiaduję się, iż moja sprawa jest monitorowana. I o dziwo,wyjaśniony zostaje mi rodzaj błędu, który uniemożliwia mi korzystanie ze sprzetu. I jeszcze dowiaduję się o punkcie w regulaminie, który mówi, że naprawa może się przedłużyć ze względu na import części. Zostałam również grzecznie poproszona o cierpliwość... Oczywiście będę cierpliwie czekać, aż ktoś łaskawie zechce naprawić sprzet nabyty za prawie 5 tysięcy. Wspaniałe wiadomości. 

Dodatkowo tutaj zostałam poproszona o  pozostanie w kontakcie w prywatnej wiadomości. Ja jednak nie zamierzam się do tej prośby dostosować. Niech inni użytkownicy wiedzą co moze ich spotkać a ewentualni nabywcy mają szansę nabyć jak nawięcej informacji, aby dwa razy zastanowić się nim wydadzą swoje pieniądze. 

I dlatego, choć jestem bardzo zadowolona z kupna TM (jeśli działa), to muszę głośno, a nie w wiadomości prywatnej, bo tak firmie wygodniej, mówić o problemach z serwisowaniem


Witaj elluchna,dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Monitorujemy Twoją sprawę. Pozostań z nami w kontakcie poprzez wiadomość prywatną.Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Witam! Piszę, by podzielić się z innymi użytkownikami TM swoją historią z błędem C160 w roli głównej. Zaczynając od  początku, w sierpniu robilam dżemy. Wtedy urządzenie wyświetliło wspomniany wyżej błąd, wyłączyło się i ja musiałam "ręcznie" ratować owoce umieszczone w naczyniu, aby jednak dżem dokończyć. Spokojnie, bo przecież pani na prezentacji informowała o super serwisie, opiece posprzedażowej. Akurat tutaj na forum, albo na profilu FB przeczytałam o podobnym problemie innej użytkowniczki. Porada była jedna: zgłosić do serwisu, który w ciągu 14 dni naprawi usterkę. I tutaj się zaczyna problem. Zgłoszenie 21 sierpnia i czekanie. Niestety błąd pojawiał sie coraz cz ęściej, przerywając gotowanie w kluczowym momencie. Niestety do tej pory serwis się nie odezwał. W tym momencie nie korzystam z TM wcale, bo błąd włącza się każdorazowo po uruchomieniu. Telefony z zapytaniem o termin naprawy pozostają bez echa. Miła pani z centrali Obsługi Klienta odpowiada, że mam czekać na telefon ze strony serwisu. I wydane prawie 5 tysięcy, zapewnienia o super sprzęcie i super serwisie nie pomagają w prowadzeniu kuchni. Niestety podobny przypadek dotyczy również mojej znajomej - problem zgłaszała do serwisu jednak tydzień później. Całe szczęście, że nie udało się znaleźć terminu na prezentację - dwie koleżanki miały kupić TM z mojego polecenia. Ale bym się czuła teraz, gdybym i je "wkopała" w taką sytuację. 

Czy ktoś jeszcze ma podobne doświadczenia? A może jednak zupełnie inne (choć trudno mi uwierzyć, że tylko my dwie tak długo czekamy na naprawę tak drogiego sprzętu).

Pozdrawiam użytkowników.

Firmy i użytkowników zarejestrowanych ze strony firmy nie pozdrawiam.