Forum Cześć i czołem!
Gładzio witaj wśród pozytywnie zakręconych TM,bardzo dziękuję za fotkę Twego dziadziusia jeszcze na chodzie i walcz z nim dopuki nie wysiądzie-powodzenia
Czesc, a ja jestem nowicjuszka, bo TM31 ma dopiero od konca stycznia. Ale licze na Wasze doswiadczenie kolezanki
Pozdrawiam
Agnieszka
Witaj Martynko wśród fanów TM ! Ja jestem posiadaczką troszke nowszego antyku ponieważ mam TM21 i też daje radę . Powodzenia w dalszych przygodach kulinarnych.
Pozdrawiam, Monika z Zagłębia
Gładzio, dziękuję za zdjęcie, choć jest małe. Coś tam widać, ale tytułu książki niestety nie da się przeczytać.
Mixi, gabi49, Hanna Gręda, Grażyna Kamińska, Kocica, ElaK - dziękuję za serdeczne powitanie!
gabi49, ElaK - oczywiście znam możliwości nowego TM, częst sprawdzam jego wyczyny na YouTube i jestem zakochana w automatycznej funkcji Interwał i wbudowanej wadze (ja stawiam naczynie TM na małej wadze kuchennej). Oczywiście, że chciałabym kupić nowe cudeńko, ale po ślubie i remoncie niewiele oszczędności zostało nam w odwodzie... Moja siostra słyszała kiedyś (na jakichś targach?) od konsultantki Vorwerk, iż możliwa jest wymiana starego TM na nowego (oczywiście za dopłatą), ale nie wiem czy to prawda... A tak w ogóle to jestem ze Śląska
Ps. Specjalnie dla gabi49 załączam foto staruszka z równie wiekową, ale wciąż aktualną książką kucharską :) niestety nie potrafię wstawić większego zdjęcia help!
Martynko, bardzo mi milo przywitać Cię wraz z takim zabytkiem (na chodzie) Cieszę się, że sprawuje się dobrze i często z niego korzystasz. Zachęcam Cię do przemyślenia sprawy zakupu nowego modelu Może odwiedzisz biuro regionalne podczas Warsztatów Kulinarnych i wtedy poznasz możliwości TM 31 i sama przekonasz się jakie są różnice? Napisz gdzie mieszkasz, to powiem Ci gdzie i kiedy są najbliższe Warsztaty :D
Pozdrawiam serdecznie, Ela z Mazowsza
Witam, witam
Witaj Martynko Jestem szczęśliwą posiadaczką TM 31
Pozdrawiam serdecznie Grażyna
Witaj Martyno w naszym gronie