Forum Takie pogaduszki...

8032 odpowiedzi | Ostatni wpis

gabi49 wrote:

Dziewczyny, szykujecie coś do Konkursu?   Party

Ja bym chętnie cos wymyśliła i chyba tak zrobię Wink Nie mam nic do stracenia, a i tak ciagle eksperymentuję z termosiem :D

Najserdeczniejsze życzenia

Haniu dołączam się do Twoich życzeń Love Worek Buziaczków Love

Ja nie mam głowy i zmysłu fotograficznego więc sobie odpuszczam Bigsmile

Dziewczyny, szykujecie coś do Konkursu?   Party

GaBi

"Człowiek, który ciągle pędzi, może przegrać życie, bo w biegu nie ma czasu na myślenie"

Z okazji imienin wszystkim wczorajszym Krysiom dzisiejszym Krzysiom i jutrzejszym Annom, Hannom ,Grażynom i Mirusiomgify kwiaty STO LAT

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Dziewczyny to prawda zmęczenie wychodzi ale już za tydzień.

Ale mi będzie Was  brakować.Ale za to jak wrócę to nadrobię 3tyg szybko miną

Love Haniu, może "nastał" czas na odpoczynek Wink

Buziaczki  Love

Haniu, tak sie wlasnie zastanawiałam, dlaczego jest po 5-tej (była już 7-ma) a Ciebie jeszcze nie ma Smile wypij ze dwie kawki, a postawią Cię na nogi na cały dzionek

Mam na imię MONIKA! Witam wszystkich!!

Wow Moniko cieszę się z Twojego humoru ja dziś wstałam z ciężkim bólem głowy ale dość narzekań .Pora się przywitać

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Dzień dobry wszystkim!!  Od rana mam dobry humor, bo dzis na obiadek bedzie moja najukochańsza zupka, czyli Żurek i to zrobiony w  Mixingbowl closed   Love Uwielbiam tego robota ;D

Kochane słodkich snów

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Ja Ci nie zazdroszczę   bo u mnie tylko trochę się schłodziło a już niedługo pojadę nad morze :D

A na wybrzeżu upał i słońce, i tak już od wielu dni Smile lato w tym roku jest przepiękne :)

Mam na imię MONIKA! Witam wszystkich!!

gify pogoda  Ale za  to się schłodziłogify pogoda

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Oj, ropłakało się nasze niebo, u nas też. Aw

Witam zapłakanym porankiem  Miłego dnia

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

A u mnie pada gify pogodai pora mówić dobranoc

irwu0h8pddakqyv8ze9

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Jak dobrze wstać skoro świt i śniadanko podać

Gabrysiu ja nie lubię się opalać ogólnie. Twarz zasłaniam zawsze - nad morzem miałąm krem z filtrem 50 i do tego  przykrytą Smile

nie wiem jak to sie stało, że te nogi tak mi spiekło. smarowałam się co pół godziny, jedyne sensowne wytłumaczenie, to takie, że jak leżałam na plecach to mi krem z nóg wytarł się w ręcznik i jak obróciłam sie na brzuch to już krem nie chronił ...  nie wiem ...  trudno, raz na 7 lat moża się leko przepalić:) dopiero w ten weekend zdałam sobie srawę, że nad morzem nie byłam 7 lat Smile trzeba nadrobić zaległości Wink

Haniu zazdroszcze tego urzadzonka pod sufitem:) pamietam, że to daje dużo chłodu, fajna sprawa Smile

dobranoc kochane śpijcie dobrze Smile

Gabrysiu organicznie nie znoszę klimy więc ustrojstwo jest ok

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Haniu,  podobne ustrojstwo mam stojące. Kręci się wokół własnej osi i na boki. Na mnie też. Siedzę w fotelu i dycham. Bigsmile  Ale to tylko miesza ciepłe powietrze, które jest w pomieszczeniu. Za to w biurze mam stojący klimatyzator i jest bosko,  tylko trochę głośno.  Bigsmile

Elu, nie szarżuj z tym opalaniem. Opalenizna może jest piękna, ale nadmiar szkodzi skórze, a "wylezie" to w późniejszym wieku.  Wink Osłaniaj twarz, teraz w modzie kapelusze. Dziś taka artystka  przyszła do mnie do biura. Bigsmile

Ja na gorąco mam takie ustrojstwo pod sufitem i kręci się ono 24/h

Love UFF jak gorąco Love

witacie Kochane:)

ależ upał .... nie wiadomo jak sie ubrac Aw do tego spalone słońcem nogi nadal bolą:( wczoraj pół dnia leżałam z okładami z zsiadłego mleka:) troche pomogło, ale i tak jeszcze boli i swędzi Aw plecy podobnie. Smaruje balsamem nawet w pracy Smile kierowniczka ma ubaw ze mnie Smile

O tak Moniko im mam więcej lat tym więcej czasu potrzebuję na rozruch

a dziś Dziewczyny ratujcie bo  sama nie daję radynic nie pomaga

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Dzień dobry wszystkim! Haniu , zawsze podziwiam godzinę, o której wstawiasz poranne posty! ale "kto rano wstaje..."  Cooking  4 ten szybciej cos upichci w TM ;)

Mam na imię MONIKA! Witam wszystkich!!

Witam ,witam mam dziś nygusowy dzień nie chciało mi się wstać ale

Witam Smile

Smrodyle to po naszemu :D czarna porzeczka .

A my wczoraj byliśmy w Inowrocławiu na tężniach solankowych ,  W drodze powrotnej dostalismy mandat :((

ścigał nas nieoznakowany samochód policyjny Crazy

Pozdrawiam  wszystkich Katarzyna

Spokojnych i kolorowych snów Love

Czas na dobranoc

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Haniu, zgadza się: wszędzie masz bliżej za wyjątkiem gór,  do których nam ze Śląska najbliżej. Love

GaBi

Gabrysiu ja pośrodku to zawsze jestem w połowie drogi hihihihi

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Haniu,  Tobie z Łodzi nad morze zawsze blisko. My ze Śląska mamy drogę dwa razy taką. Kocham Świnoujście, byliśmy tam kilka razy , ostatnio 5 lat temu. Pewno sporo się pozmieniało, jak to wszędzie. Monika to ma fajnie, zawsze na wczasach. Love Nam z mężem trudno zgrać się urlopami, a włąsciwie to przeraża nas droga, szczególnie ja nie lubię podróżować.  Bigsmile Wolę swój domek, taras i też leżing, plażing i smażing. Wink

Grażynka też ma rzut beretem nad polskie morze. Młodzież może podróżować i zwiedzać. Ja to mam za sobą. Wink

GaBi

Jeśli chodzi o gwarę to szczerze mówiąc, sama nie umiem mowić po kaszubsku, ale juz dosyć tyle rozumiem, a to tylko dzięki mojemu mężowi, który tłumaczył mi rozmowy okolicznych mieszkańców Smile swoją droga, mieszkam tu od urodzenia, ale moi dziadkowie, którzy mnie wychowywali nie pochodza stad i dlatego w rodzinnym domu z kaszubskich słów słyszałam tylko JO ;D co oznacza oczywiście TAK Smile taka ze mnie kaszubka... Ale warto nas odwiedzić i osobiście Was zapraszam! ;)

Mam na imię MONIKA! Witam wszystkich!!

Moniczko to masz super, na kaszubach słyszałam ze jest pieknie, ale jeszcze nie byłam:(

wybiore sie kidyś, bo mamy zamiar cała naszą piękną Polske zwiedzić:)

a na Kaszubach to uwielbiam gwarę:) hihi:)

Kochane, ja mieszkam nad samym morzem, na Kaszubach Wink Jak się wybieracie na urlopiki, to zapraszam w moje strony Smile Mogę podpowiedzieć,gdzie szukać noclegów,a nawet sama oferuję duży domek letniskowy w przepięknej okolicy :D Pogodę mamy przepiękną,żadnej burzy jeszcze nie było:) Także zapraszam na Wybrzeże! :P

PS- w Karwii jest przepiękna, piaszczysta i ogromna plaża Smile Lepiej niż na Karaibach ;D

No to Haniu super urlopik Smile

swinoujscie ma super trasy rowerowe:)

a najbardziej sie cieszę, ze Bartek przekonał sie do morza:)

zawsze jeździł w jakieś takie dziwne miejsca, gdzie nie bylo ładnej plazy, jak zobaczył ta w świnoujściu to był w szoku, jaki piekny czysty i miękki piasek, był w szoku:) i stwierdził, że co rok bedzimy sobie robić takie 2- 3 dni nad morzem:) bo jednak góry dla nas wygrywają Wink

ale urlop mam 2 tyg, wiec tydzien w górach a pozniej od czawrtku do soboty nad morzem Smile mi sie plan podoba:)

bede trzymać kciuki zeby wam sie droga udała, najgorzej wiadomo na weekend, a w tyg może być już liźniej. na prom jak jechaliśmy tam to wjechaliśmy bez problemu, tylko ok 15  min czekaliśmy na zapełnienie, a so somu to czekalismy ponad godzine, zeby przpłynął.

ale ponoć przez niemcy mżna jakoś bez promu przejechać, musze tą trase poznać, bo od nas przez niemy jest troche dłużej, ale nie ma takich korów Smile pierwszy korek mielismy juz przed gorzowem, a później to tak srednio co pół godziny następny .... największy był przed szczecinem, bo stalismy całkiem ok pół godziny a poźniej 10 km/h przez kilka kilometrów .... no cóż drogi mamy super (akurat te nad morze) ale kultura jazdy naszych kierowców pozostawia wiele do życzenia ....

My nauczeni doświadczeniem jazdy jedziemy w niedzielę około 3 rano to możliwe ,że uda się nam przelecieć a potem to tylko kolejka na prom i już .Kocham tamte klimaty ,bo zawsze jest co robić a te ścieżki rowerowe to sama wiesz ,że aż się chce jeździć ,dlatego my zabieramy swoje bo zawsze taniej i 24/h go mam Już się nie mogę doczekać  zwłaszcza ,że mam w planach dwudniowy rejs szantowy

Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.

Love Haniu,odpoczywaj, relaksuj się, zwiedzaj okolice i nabieraj sił i szczęśliwa wracaj do nas Love Buziaczki Love

Love Alu, czy te piękne kwiaty są z Twojego ogrodu ? Love

Love Gabrysiu, dzisiaj wykorzystam Twój przepis  Love

Miłego dnia, pogody ducha i odrobinę "chłodu" Love (upały na mnie żle wpływają Wink )

Haniu zazdroszcze Ci tego świnoujścia na tak długo:)

ostrzegam przed drogą, my stalismy w 6 korkach droga która normalnie trwa max 4 godziny zajeła nam ..... 8 godzin straszne ile aut na drodze. ale za to w Świnoujściu nie bylo tak tłoczno jak myslałam:) co prawda znalezienie noclegu na jedną noc było nie możliwe, ale mieliśmy namiot Smile

warto słuchac po drodze radia szczecin, bardzo fajnie mowią jak ominać korki:) dzieki nim w drodze porotnej ominelismy dwa korki w tym jeden ..... 10 kilometrowy Smile straszne, te korki robiły sie z niewiadomych przyczyn, ani żadne wypadki, ani blokady, stoisz albo jedziesz 10 km/h a nagle już normalnie, dziwne to zjawisko Smile

spiekłam sie na raczka, szczególnie nogi z tyłupod kolanami Aw ale boli jak siadam i zginam nogi Aw ale warto było, woda cudowna, najpierw troche zimna, ale jak juz sie wejdzie to wyjść sie nie chce:) i do tego były wyjatkowe duże fale Smile

my na urlop Haniu tak samo jak ty, tylko ze krócej od 4 do 10 sierpnia w góry oczywiście:) a pożniej na kilka dni ade do poznania do kolezanki, a bartek zostaje na posterunku Wink

Love Witajcie Kochane Skowronki, Sowy i Nietoperki  Love

Haniu jesteś Czarodziejką Love Kilka razy próbowałam "coś" wkleić i mi się nie udało, nie wiem jak Ty to robisz? Bigsmile Bigsmile Love

Hura udało się Love kot

Alu jak fajnie mieć zastępstwo

Elu ja  od 4-22 sierpnia będę w moim kochanym Świnoujściu (wtedy robię sobie urlop od komputera) tylko leżing ,plażing i zwiedzażing

No właśnie Kasiu co to za owoc?

Gabrysiu zaglądaj do nas częściej chyba atmosfera się już oczyściła jak po burzy aż czasem wieje nudą hihihihi

Mamy nowy tydzień .Witam wszystkich śpiochów .Wstawj szkoda dnia

Kolorowych snów

Pozdr. Ala                   Lepiej zaliczać się do niektórych niż do wszystkich

Kochane, dziś upiekłam , jeszcze przed obiadem , doskanałe ciasto z jagodami. Wczoraj kupiłam świeże jagódki i postanowiłam je wykorzystać. Teraz sezon na jagody więc zachęcam do wypróbowania tego przepisu. Naprawdę warto! Love Przepis opublikowałam.

Idii wrote:

sok ze smrodyli

Co to są za owoce? Nie znam takich. Puzzled

GaBi

Witajcie dziewczyny Love dzis zrobiłam sok ze smrodyli Smile Już nie miałam butelek bo robiłam kilka razy likier jajeczny ,polecam !!!! jak dobrze mieć wspaniałych sąsiadów dostałm buteleczki na sok Smile .

A propos likieru moja druga sasiadka robi torty bezowe i własnie zostaje jej 6 żótek które mi daje :D