Forum Problem z polaczniem
Witam mam od niedawna ten sam problem. Jak u Pana rozwiązała się sytuacja?
Hej
po ostatniej aktualizacji problem się rozwiązał. Nie trzeba wykonywać żadnych kombinacji, za każdym razem łączy się prawidłowo.
No i problem się rozwiązał.
Wymiana routera na nowy. I to nie taki za 50zł tylko dużo lepszy za około 300.
Przy okazji możliwość zrobienia oddzielnej sieci WiFi dla gości
Witam wszystkich.
Mam ten sam problem z połączeniem. Resetowałem urządzenie do ustawień fabrycznych, resetowałem router i nic nie pomogło. Działa tylko poprzez połączenie z sieci udostępnionej przez telefon.
Problem pojawił się 3 grudnia. Wydaje mi się, że po jakiejś aktualizacji, ale nie jestem pewien na 100%.
Instukcje ustawień routera, które wysłali mi po rozmowie na infolini spełnia każdy router dostępny w sprzedaży.
Poniżej zamieszczam to co mi wysłali:
Dzień dobry,
dziękujemy za czas poświęcony na kontakt z nami.
Poniżej podajemy zalecane ustawienia modemu/routera, które powinny być spełnione, aby urządzenie Thermomix® skutecznie łączyło się z siecią bezprzewodową:
- router WLAN o następujących wymaganiach technicznych:
- Wi-Fi 802.11 b / g / n
- Pasmo częstotliwości 2,4 GHz lub 5,2 GHz
- Szyfrowanie WEP, WPA lub WPA2 (nie WPA2 Enterprise)
- Połączenia przez serwery proxy lub ręczne ustawienia IP / DNS nie są obsługiwane (tylko przez DHCP)
- do przesyłania danych wymagane jest połączenie internetowe, dla uzyskania najlepszej wydajności zalecamy prędkość pobierania co najmniej 128 Kbit / s
- brak otwartej sieci WLAN bez hasła, musi to być chroniona sieć WLAN.
W przypadku dalszych problemów z połączeniem urządzenia Thermomix® z siecią bezprzewodową, prosimy o kontakt z dostawcą Internetu w celu weryfikacji, czy zostały spełnione powyższe wymagania techniczne, dotyczące routera.
Agnieszkawojtek udało sie zareklamowac, naprawili?
Witam, mam ten sam problem z polaczeniem z Cookido, robiłem już wszytko aby naprawić ten bład i nic - zglosilem sprawe do działu obsługi i czekam. Faktycznie mega slabo ze w takim sprzecie takie rzeczy maja miejsce.
Witam
U nas podobnie. Od początku problemy z wifi, pomimo, że 9 innych urządzeń stojących dużo dalej działa bez problemu. Mąż kombinował i wykombinował. Wygląda na to, że thermomix ma generalnie problemy z odbiorem wifi. Słaby odbiornki lub zbyt zabudowany. W sąsiednim gniazdku włączyliśmy wzmacniacz sygnału wifi. Odległość ok 1 m sygnał na poziomie dobrym. Wszystkie problemy zniknęły. Wzmacniacz TP-LINK RE200 - cena 95,00
ps: działało 3 dni i padaczka. Połącznie bardzo dobre , sygnał OK . Wprowadzasz login i hasło .. i nic a nieraz jeszcze hasło nie do końca wprowadzone a przycisk logowania już zielony - logowanie losowo tak jak by to był problem w systemie operacyjnym thermomixa
Z ostatniej chwili-na razie działa. Po włączeniu Termomix łączy się z WIFI a nie łączy się z Cookidoo należy wejść w ustawienia Thermomixa. Wyłączyć WIFI (graficzny suwak w górnym prawym rogu) i ponownie włączyć WIFI. Chwilę poczekać. Łączy się z WIFI a potem z Cookidoo.
Witam,|
od kilku dni posiadam TM6 i z tego co zauważyłem do mojego zestawu został dołączony ten sam problem co u Suchutki1910. W mieszkaniu podłączony internet światłowodowy, brak możliwości zanegowania jakości połączenia, jednak zawartość przepisów nie wyświetla się. Nie pomaga relogowanie Cookidoo/uruchamianie ponownie urządzenia.
Po cenie i czasie oczekiwania na TM6 mój dodatkowy komentarz odnośnie braku możliwości wczytania przepisu jest już zbędny...
Co zrobić w tej sytuacji Mixi?
Witam! Też mam taki problem kupilam tm6 28.07 i od samego początku mam ten problem że nie wczytuje mi się przepisy, wchodzą tylko te ż książki Proste pomysły. Mam nadzieję że uda się zareklamować