Forum Pakowanie do reklamacji

Rozszerz wyszukiwanie
Filtry

  • Aktywność
  • Data

Anuluj
Wyników na stronę:

6 odpowiedzi | Ostatni wpis

Dzień dobry, owijarki lub urządzenia do taśmowania można znależć tu

https://www.maglo.com.pl/kategoria/133/Urzadzenia_i_materialy_do_pakowania


Hanno,

dziękujemy za Twoją cenną uwagę.

Z przyjemnością poznamy opinie także pozostałych forumowiczów i wspólnie rozważymy, czy i w którym miejscu na forum warto informować o nowościach (oczywiście poza aktualnościami na stronie głównej Przepisowni, w których komunikujemy wydania nośników i / lub książek oraz platformy z przepisami na Thermomix ®).

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Może się pojawił ale ja bardziej myślałam o wpisie w aktualnościach a tam ani wichu ani słychu.Mówię o stronie przepisowni  a nie ogólnej TM ,gdzie niewiele osób zagląda .Do tej pory takie wiadomości były i na naszej stronie ale znowu się powtórzę zbyt dużo wymagam

Hania z Łodzi:
 Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.               


Witaj Hanno,

informacja o nowym systemie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych została zamieszczona na naszej stronie internetowej miesiąc przed jego wdrożeniem.

Więcej informacji na temat nowego systemu napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych znajdą Państwo pod adresem:

http://thermomix.vorwerk.pl/informacja-o-nowej-usludze-serwisowej/

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Witam ponieważ miałam niewielki problem z moim TM szukałam pomocy i o to co znalazłam

 

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom związanym ze świadczeniem usług serwisowych uprzejmie informujemy, że od 1 października 2015 roku uruchomiony zostanie system napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Sposób realizacji naprawy polega na przesłaniu pocztą kurierską uszkodzonego urządzenia do autoryzowanego serwisu Vorwerk Polska, a następnie naprawione urządzenie wraca przesyłką kurierską do właściciela. W przypadku napraw gwarancyjnych cały proces przebiega na koszt Vorwerk Polska, klient bez wychodzenia z domu i ponoszenia kosztów otrzymuje sprawny produkt. Dodatkowo, nowa usługa zapewni skrócenie czasu oczekiwania na naprawę, a co za tym idzie, szybszą możliwość ponownego korzystania z urządzenia. W dalszym ciągu pozostaje możliwość osobistego dostarczenia urządzenia Thermomix® do autoryzowanego punktu serwisowego.Jesteśmy przekonani, że dokonana zmiana zapewni komfortową obsługę serwisową w dogodnym dla Państwa czasie.

Proces pakowania i wysyłki przebiega następująco:

  • Kurier kontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu umówienia doręczenia przesyłki z pustego kartonu do zapakowania urządzenia.
  • Należy pamiętać, że będzie potrzebny dokument tożsamości.
  • Należy zapakować urządzenie zgodnie z instrukcją, zwracając szczególną uwagę na prawidłowe umiejscowienie dostarczonych kartonowych wkładek zabezpieczających.

Uwaga: Do serwisu wysyłamy tylko i wyłącznie urządzenie z naczyniem miksującym i pokrywą (bez akcesoriów, przystawki Varoma, książki i nośnika przepisów).

  • Kurier będzie czekał na zapakowanie przesyłki i naklejenie nalepki zwrotnej na karton, max 15 min.
  • Nasz autoryzowany serwis sprawdza przesłane urządzenie.
  • Informacje o statusie przesyłki i terminie realizacji naprawy przesyłane są mailowo na podany przez Państwa adres.
  • Naprawione urządzenie wraca przesyłką kurierską do właściciela.
  • W przypadku urządzeń nieobjętych gwarancją koszt pełnej usługi wysyłki wynosi 65 złotych.

Na stronie Vorwerk są instrukcje pakowania obu modeli.

Swoją drogą jakaś wyraźna informacja na tej stronie powinna się pojawić .No ale cóż może zbyt wiele wymagam

Hania z Łodzi:
 Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.