Forum Witam serdecznie
Jest możliwość usunięcia komentarza, jeżeli został dodany dwa razy?
Bez obaw, żaden z Twoich komentarzy nie został zduplikowany.
Pozdrawiamy,
Był, ale edytowałam post
Dziękuję wszystkim za pomoc, mam nadzieję, że pod koniec tygodnia thermomix będzie u mnie
Jest możliwość usunięcia komentarza, jeżeli został dodany dwa razy?
Bez obaw, żaden z Twoich komentarzy nie został zduplikowany.
Pozdrawiamy,
Chodzilo mi o to, że nie otrzymam Thermomixa tego samego dnia co prezentacja. Przynajmniej w moim przypadku.
Ale to nie problem Jeszcze zdążę się nim nacieszyć
Narazie przeglądam przepisy forumowiczów
Dziękuję za odpowiedzi
Witaj Numeryczna,
dziękujemy za informację. Proszę kontynuuj wszelkie ustalenia dotyczące zakupu urządzenia bezpośrednio z przedstawicielem.
Pozdrawiamy,
Jest możliwość usunięcia komentarza, jeżeli został dodany dwa razy?
Chodzilo mi o to, że nie otrzymam Thermomixa tego samego dnia co prezentacja. Przynajmniej w moim przypadku.
Ale to nie problem Jeszcze zdążę się nim nacieszyć
Narazie przeglądam przepisy forumowiczów
Dziękuję za odpowiedzi
Witaj Numeryczna,
nie wiemy skąd posiadasz takie informacje, jednak urządzenie można zakupić bezpośrednio po prezentacji, prosimy omówić szczegóły transakcji z przedstawicielem.
Pozdrawiamy,
A możecie mi napisać ile mniej więcej czeka się od momentu zdeklarowania kupna np. na prezentacji do otrzymania thermomixa?
Bo z tego co wiem, nie można kupić go od razu w dniu prezentacji. Płaci się przy odbiorze czy w momencie zawarcia umowy?
Witaj
Jeżeli nie masz zaufanego przedstawiciela to doradzam Ci kontakt poprzez stronę Vorvek. Jest tam zakłądka umów na prezentecje. Wysyłąśz i przedstawiciel kontaktuje sie z Tobą. Jest to przedstawiciel z Twojej najblizszej miejscowości.
Napisz co zdecydowałąś i czy kupiłaś.
Witaj,
bardzo zachęcamy do uczestnictwa w prezentacji, którą można samemu zorganizować lub uczestniczyć w prezentacji u znajomych. Jeśli chodzi o opiekę posprzedażową to warto skontaktować się z nami (kontakt@vorwerk.pl) jeśli nie można skontaktować się z przedstawicielem. Sytuacje, w których przedstawiciel nie kontaktuje się z klientem są sporadyczne i wynikają z różnych okoliczności, takich jak np. rezygnacja ze współpracy z firmą.
Informacje o nowościach są dostępne na naszej stronie (również daty warsztatów) i w newsletterze.
Mamy nadzieję, że wkrótce dołączysz do grona szczęśliwych użytkowników Thermomixa
Witam,
na wstępie napiszę, że nie posiadam jeszcze TM ale zaglądam tutaj, ponieważ noszę się z zamiarem zakupienia go w najbliższym czasie. Nie ukrywam, że na jego temat nasłuchałam się dość sporo, tym bardziej, że wielu znajomych go posiada.
Mam pytanie odnośnie samej prezentacji i poźniejszej opieki "przedstawiciela". Jak to wygląda?
Kontakt do przedstawiciela chciałam wziąć od znajomego, jednak on nie jest z niego do końca zadowolony. Mówi, że obiecywał maile, zaproszenia na warsztaty, informacje o nowościach itp. a tu cisza. Nie odbiera również telefonu. Prawda jest taka, że chciałam aby znajomy dostał książke za polecenie TM, ponieważ w dużej mierze to dzięki niemu postanowiłam zainteresować się tym produktem. Martwię się natomiast, że skoro u niego jego pomoc skończyła się na sprzedaży, w moim przypadku również tak będzie.
Co doradzacie?
Pozdrawiam