Forum Awaria wagi - po gwarancji

Rozszerz wyszukiwanie
Filtry

  • Aktywność
  • Data

Anuluj
Wyników na stronę:

12 odpowiedzi | Ostatni wpis

Dzięki za informację. Jak wada u mnie się powtórzy to wtedy już nie będę się musiał męczyć sam.


gogiel wrote:

Witam.

Właśnie dzisiaj dzwoniłem do serwisu w sprawie wagi, i to nie jest tak do końca że wymieniają za darmo. Owszem wymieniają nieodpłatnie po gwarancji jeżeli jest uznana usterka fabryczna, bo tm5 miały taką czyli jak podczas ważenia waga pokazjue zero albo max.


No widzisz. Być może się coś zmieniło. U mnie ta awaria miała miejsce w styczniu. I tak mi przyszło do głowy, żeby do przedstawicielki zadzwonić. To była najlepsza decyzja Smile


Powiem szczerze że jak dzwoniłem na serwis to nic nie mówili o nieodpłatnej naprawie. Chyba że coś się zmieniło teraz.


Szanowni Państwo.
Przestrzegam przed próbą samodzielnej naprawy wagi w TM. Wystarczy, że ktoś jest mniej doświadczony w takich pracach warsztatowych, coś może pójść nie tak i można sobie większej biedy napytać...

Stanowczo natomiast radzę w takich sytuacjach po pierwsze kontakt ze swoim opiekunem, przedstawicielem. Tak właśnie zrobiłam i... od razu kamień z serca!
Okazuje się , że waga w TM5 jest naprawiana nieodpłatnie z tytułu "dobrej woli" nawet po gwarancji.

Kolega Mixi niezmiennie we wszystkich wątkach pisze tylko, żeby się skontaktować z serwisem podając odpowiedni link, ale nie pisząc wszystkiego. Gdyż ile takich wątków by nie pisać ludzie pozostają niedoinformowani. Nigdzie nie znalazłam informacji, że wagę w TM serwis naprawia teraz już zawsze nieodpłatnie.

Tak więc mój TM szczęśliwie wrócił z serwisu z nowym modułem wagi i z uaktualnionym systemem.
Nie probujcie naprawiać sami. Do swojego przedstawiciela najlepiej od razu zadzwonić 👍

Pozdrawiam Smile


Ja miałem ten sam problem z wagą. Stopki się poluzowały. I skorzystałem z filmu tego co jest w linku na dole. I wszystko hula bedzie już prawie rok. Serwis zażyczył sobie grubą kasę za naprawę.


Moi znajomi mieli dokładnie ten sam problem, musieli oddać do serwisu,dopiero tam naprawili im wagę. Po całym zdarzeniu okazało się, że przyczyną mogło być ciagłe przestawianie thermomixa(chowali do szafki, gdy nie był potrzebny).
Po serwisie kupili specjalne kółka, które w łatwy sposób umożliwiają przesuwanie TM. Ja również je kupiłem i jestem bardzo zadowolony, myślę że warto zainwestowac. Polecam! https://amzn.to/2RUCV0s (na amazonie znalazłem najtaniej, wysyłka do Polski)


Jeżeli coś niepokojącego dzieje się z urządzeniem, prosimy o kontakt z serwisem
https://thermomix.vorwerk.pl/uslugi/formularz-zgloszenia-serwisowego/

Pozdrawiam Mixi


Dzięki za odpowiedź. Tak się właśnie już przyzwyczajam do tego psychicznie... Wink
Bo gdzieś na tym forum znalazłam link do filmiku instruktażowego. Aż mnie ciarki przeszły... Glasses
https://www.youtube.com/watch?v=nXdWmuzP_08&feature=youtu.be


Można spróbować naprawić to samemu.
Mnie też ta przyjemność spotkała. Dokładnie jak u Ciebie. Albo zero albo max.
Rozkręciłem TM ( bo już mam go chyba z pół roku po gwarancji), podokręcałem śruby którymi są przykręcone stopki, chociaż wyglądały że żadnego luzu nie miały, sprawdziłem czy wtyczki dobrze w nich siedzą, jedną nóżkę nawet rozkręciłem na elementy ale wszystko wydawało się OK. No to już się mi wydawało, że nic tu sam nie zrobię i jednak serwis.
Poskręcałem do kupy i ...... i działa idealnie. Nie wiem więc dokładnie co było przyczyną tego błędu ale od próby usunięcia awarii minęło już z miesiąc, może dwa i wszystko działa idelanie.


Witam serdecznie.
Wiem, że jest to temat poruszany często, ale proszę o zrozumienie, że zakładam nowy temat.

Niestety po dwóch latach użytkowania awarii uległa waga. Pokazuje albo 0,00 albo max.
Gwarancja minęła 1 grudnia.

A sądząc po ilości wpisów i na forum i w różnorakich grupach na Facebooku, można powiedzieć, że jest to jakaś ogólna wada tego modelu, że ta waga jest taka awaryjna. Ja o swojego TM5 bardzo dbam, jeśli go gdzieś przewożę, to tylko w tej specjalnej torbie. Aż tu nagle bęc - dziś akurat nie wiadomo dlaczego waga podziękowała za współpracę.
Ale jak już napisałam jest już po gwarancji. Nie mam ochoty płacić cieżkich pieniędzy za naprawę. Nie ma żadnej gwarancji, że problem się nie powtórzy... Załamana jestem Aw

Co robić?